Get it by all means

北之极

环球旅行摄影师Karim:

这是一张罕见的自拍

我不太喜欢自拍,在Instagram上我总共有1705张照片,但只有少数几张自拍,这是第一张。你能从这种照片上知道我的工作环境是怎样的。

开船的人划到格陵兰岛这个冰山这里,叫我给他拿水时,我设置好了无人机,来到了这里

I'm not a big fan of taking selfie, to date I've done 1705 posts on Instagram and this one is the first selfie. I thought i'd share it to show the conditions I sometimes work in. Our boatman man pulled up to this iceberg in Greenland and instructed me to get him water, at which point i set up my drone and explored the landscape

评论

热度(79)

  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据